حمل و نقل زمینی

حمل و نقل جاده‌ای یکی از قدیمی ترین راه‌های جابجایی کالا می‌باشد که از دیرباز انجام شده است و هم اکنون نیز با توجه به پیشرفت های علمی و فیزیکی رخ داده، همراه با تغییر و تحول مداوم در حال انجام می‌باشد، و حجم زیادی از کالاها به صورت جاده‌ای حمل می‌شوند. از مهم‌ترین نقاط قوت حمل جاده‌ای می‌توان به قیمت مناسب و سرعت جابجایی مطمئن آن اشاره نمود. با توجه به همجواری ایران با مرزهای زمینی ورودی به آسیا و اروپا، صنعت حمل و نقل زمینی از دیرباز جایگاه ویژه‌ای را در بین بازرگانان و صاحبان صنایع ایران و دیگر طرف‌های تجاری با ایران داشته است.

این شرکت نیز با آگاهی از اهمیت این جایگاه، خود را در این صنعت کاملا به روز نگه داشته و با همکاری طرفهای ایرانی و غیر ایرانیِ خود خدمات ارزنده و وسیعی را به متقاضیان محترم ارائه می‌دهد.

حمل و نقل زمینی (ترانزیت) از عمده‌ترین خدمات گروه شرکتهای حمل و نقل بین المللی تریوه می‌باشد. این شرکت با بیش از 28 سال تجربه در زمینه حمل و نقل زمینی (ملی و بین‌المللی) ارائه دهنده بهترین خدمات ترانزیت کالا می‌باشد. کلیه وسایط نقلیه گروه شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی تریوه دارای استاندارد است که این امر ضامن ایمنی و سلامت کالا و تسریع در حمل و نقل می‌باشد. کلیه وسایل حمل و نقل ما دارای بیمه CMR هستند که ما را قادر به ارائه سرویس، بدون اخذ مجوز از کشور ثالث می‌نمایند. گروه شرکتهای حمل و نقل بین المللی تریوه از متخصصان در حمل و ترانزیت محموله‌های پتروشیمی می‌باشد. ما با داشتن نیروی کار متخصص و با تجربه و مدیریت قوی و دارا بودن شعبات متعدد در نقاط مرزی و بنادر کشور و همچنین دفتر کار مستقل در کشورهای ترکیه، آذربایجان، امارات متحده عربی، فرانسه و عراق شبکه وسیعی از همکاری در منطقه را جهت ترانزیت کالاهای مختلف از جمله محموله‌های پتروشیمی بوجود آورده‌ایم.

ما با ارائه سرویس حمل جاده‌ای و تحت پوشش داشتن 450 دستگاه کامیون در انواع مختلف اعم از کفی، یخچالی، تانکر و چادری سعی در برآوردن نیازهای مشتریانمان داریم.

 

((حمل و نقل زمینی و ترانزیت کالا را با ما تجربه کنید))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *